Skolekreds og
bestyrelse

Som selvejende institution er vi afhængige af et sollidt bagland, der bakker op om skolen.

Skolekreds og bestyrelse hos SEA

Grundlæggende information

• Skolekredsen består af en række mennesker, der har det til fælles, at de synes Sportsefterskolen Aabybro er en vigtig del af det nordjyske efterskolelandskab. Mange har selv haft berøring med skolen – enten som elev eller som forældre til elever på skolen. Der er også personer fra det lokale miljø, som ønsker at bakke op om skolens fortsatte eksistens.
  • Som medlem af skolekredsen har man stemmeret til generalforsamlingen og desuden muligheden for at blive valgt ind i skolens bestyrelse.
  • Et medlemskab koster 100 kroner årligt og indmeldelse sker ved at kontakte os
  • Vi vil gerne opfordre jer til at melde jer ind i skolekredsen – forældre, tidligere elever og andre med interesse for skolens fremtidige udvikling.

Skolens bestyrelse

• Klaus S. Rasmussen, formand