Weekenderne
SEA

På Sportsefterskolen Aabybro ønsker vi, at mange elever vil tilbringe deres weekender på skolen. Vi forsøger at arrangere en række anderledes aktiviteter og sørger samtidig for, at der er tid til hygge og afslapning.

Weekender fyldt
med aktiviteter

Mange af aktiviteterne vil fremgå af årsplanen – der kan dog komme flere til, da vi giver plads til, at eleverne kan komme med idéer til weekendaktiviter og planlægge disse. Eksempler på weekendarrangementer kunne være:

Haloweenfest

Miami Beach-tema

Træner-/instruktørkursus

Julefest

Outdoor

Viking

​Efterskolernes Dag

De fire elementer

Træningslejr

“Skøre skolerekorder”

Videomarathon

Yderligere info

I løbet af året vil der også være en række obligatoriske weekender, hvor man skal være på skolen. Disse vil fremgå af årsplanen. Der er bl.a. tale om weekender med gymnastikopvisninger, Efterskolernes Dag og kontaktgruppe-weekender.

Hvis man ønsker, at være på skolen i weekenden, skal man tilmelde sig senest tirsdag aften via Skoleplan.​