Claus Højen

Lærer & springtræner

“Camp på SEA er fyldt med en masse træning der med garanti vil løfte dit sportslige niveau.”

Prøv efterskolelivet
på vores camp

Camp hos os er en træningslejr på fire dage, hvor du, eller dit barn, får muligheden for at træne spring, fodbold eller håndbold.

Sine Hovesen

Lærer & fodboldtræner

“På camp vil du opleve, hvordan det er at gå på efterskole på SEA. Du vil også møde en masse nye venner”

Mathias Johnsen

Lærer & springtræner

“Camp på SEA giver mig energi! Det er grundet de engagerede instruktører og nysgerrige unge mennesker, som har pakket en kæmpe JA-HAT. Jeg har haft over 25 Camps, og det taler for sig selv, DET ER PISSE SJOVT!”

Hvad er camp på SEA?

​​Camp på Sportsefterskolen Aabybro er for dig, som ikke kan få nok sport. Vi vil her sørge for at der er de bedste instruktører, samt fantastiske faciliteter, der tilsammen vil skabe de bedste rammer for den fedeste oplevelse og sportslig udvikling. Et typisk program kan findes følgende dokument: Program

Sportsefterskolen Aabybro

Sportsefterskolen Aabybro er en almen efterskole med særlig fokus på sport. Vi arbejder ud fra et grundtvigiansk livssyn og en demokratisk grundholdning.

Ca. 100 deltagere på hver camp

OPLEV SEA.OPLEV SEA.OPLEV SEA.OPLEV SEA.OPLEV SEA.OPLEV SEA.OPLEV SEA.

Tilmeld dig en af
vores camps

​OBS: Går du i 5. klasse og skal starte i 6. klasse efter sommerferien, så bestemmer du selv om du vil med 3.-5. eller 6.-9. klasse i de camps, der ligger i sommerperioden. Prisen for vores camps ligger på 1.700kr for lange camps og 1.095 for korte (priserne kan variere og det vil være prisen ved tilmeldingen, som er gældende).

Camp information

Udover en masse sport, vil der på camp også være en masse fællesskabende aktiviteter, som sikrer at alle deltagere bliver rystet rigtig godt sammen, og får dannet venskaber på tværs af de forskellige sportsgrene.
På vores camp får du en fornemmelse for det fællesskab, som dannes på tværs af baggrund og interesser, som er hele rygraden i efterskoleoplevelsen. Fællesskabet er ikke den eneste måde du vil stifte bekendtskab med efterskolelivet her på Sportsefterskolen Aabybro. Da du i de fire dage bor på skolen, vil du derfor også opleve hvordan det er at sove på efterskolen. Vores fantastiske køkkenpersonale står ligeledes klar alle dage til at levere mad, som vil holde energien i top, alle dage!

SEA Håndboldcamp er en mulighed for at forbedre dit spil og opbygge venskaber med andre engagerede håndboldspillere. På campen retter vi fokus imod individuelle færdigheder og tekniske udvikling. Gennem de 11 træningsmoduler vægter vi boldkontrol, kasteteknik, dueller og forsvarsspil fremfor at arbejde med komplekse spilsystemer. Træningen gennemføres af trænere med erfaring fra bl.a. SEA’s håndboldlinje og Aalborg Håndbolds ungdomsmiljø.

SEA fodboldcamp er en unik mulighed for at træne, få nye venner med fælles interesser, konkurrere med og mod hinanden samt lave aktiviteter i bedste efterskoleånd. På campen retter vi fokus på detaljerne i øvelserne og alle, trods forskelligt niveau, vil blive udfordret. Vi tilstræber os at børnene lærer noget til hver eneste træning. På fodboldcampens 11 træningspas vil vi have et øget fokus på tekniske færdigheder såsom pasninger, berøringer, vendinger, driblinger samt sparketeknik. Derudover også positioneringerne og massere af leg og konkurrencer. Vi kan både være på vores kunststofbane, vores Goalstation og hallen. Træningerne varetages, som udgangspunkt af trænere fra SEAs fodboldlinje samt unge instruktører med erfaring fra både tidligere camps og andet træning med unge mennesker.

Klar til en uge fyldt med spring? Velkommen til vores “springlinje” på sportsefterskolen! Her kan du træne dine springteknikker, opbygge styrke og skabe uforglemmelige minder med erfarne instruktører fra skolen. Uanset om du er nybegynder eller erfaren springer, er vores springlinje det perfekte sted for sjov, venskab og fantastiske oplevelser.

Tag det store spring med os

Camp kort fortalt

Du overnatter på skolen i den tid der er camp. Prisen er 1.700 kr. for lang camp (4 dage) og 1.095 kr. for kort camp (2-3 dage). Dagene består af minimum tre træningspas. Derudover er der fællesaktiviteter på tværs af de tre camps, da fællesskab på tværs af af alle er en stor del af efterskolelivet.

Hvis du ønsker at se billeder fra tidligere camps, kan du se mere på vores Facebook eller vores Instagram

Vi glæder os til
at møde dig

Mød instruktørerne

Et godt team for linjen er alfa og omega. Vores team bag campen glæder sig til at byde dig velkommen.

Claus Højen

Gymnastik- & springtræner